Kom op de koffie bij de Regionale Scouting Commissie!

De belangrijkste taak voor de RSC is het scouten van talent voor bijvoorbeeld de Tweede Kamer, Provinciale Staten of het Europees Parlement. Het is mogelijk om tijdens een afspraak met de RSC jouw politieke ambities te verkennen en je wordt door ervaren politici voorzien van advies. Daarnaast staat de RSC in nauw contact met de landelijke Permanente Scouting Commissie

© Ruud Jager

Om een afspraak met de RSC te maken neem je contact op met Nick Derks. Nick is vicevoorzitter Talentmanagement van VVD Regio Oost en plant samen met jou een afspraak in, rekening houdend met de coronamaatregelen. Vervolgens worden jouw motivatie en curriculum vitae vertrouwelijk met de leden van de RSC gedeeld zodat twee van hen zich goed kunnen voorbereiden op de afspraak. Uiteindelijk sparren jullie samen over jouw potentiĆ«le politieke loopbaan.

Kom je op de koffie bij de Regionale Scouting Commissie? Neem dan contact op door een mail te sturen naar Nick Derks via vicevoorzitter@regiooost.vvd.nl.