Winnende lijst | doe mee en meld je snel aan

Met de Gemeenteraadsverkiezingen die steeds dichterbij komen biedt de Regio Oost aan de leden van de netwerkbesturen en kandidaatstellingscommissies de mogelijkheid om de Haya-training 'de Winnende Lijst' te volgen. Tijdens deze training komen de onderwerpen van de winnende procedure, de commissie en de kandidaten aan bod en kunnen de deelnemers met elkaar sparren over de kansen en mogelijkheden voor de winnende lijst.

In december en januari hebben al twee succesvolle online sessies plaatsgevonden. Op zaterdag 13 februari is er nog een mogelijkheid om deze training te volgen. De training start om 11.00 uur via Zoom, duurt ongeveer een uur en wordt gegeven door Liesbeth Rooijmans. Aan het volgen van de training zijn geen kosten verbonden. Mocht je nog meer willen weten en is je belangstelling gewekt schrijf je dan in.

Aanmelden kan door een mail te sturen naar regiobestuurslid Marijke Neutgens via
talentenopleiding@regiooost.vvd.nl onder vermelding van je lokale netwerk en functie.

Komt 13 februari voor jou niet uit, maar wil je wel de training volgen, stuur dan ook een mail naar talentenopleiding@regiooost.vvd.nl. Bij voldoende belangstelling wordt de training nogmaals in maart 2021 aangeboden.