Thematisch Netwerk Senioren in de Samenleving, nieuws van het front.

Op 15, 16 en 17 maart vinden de Tweede Kamerverkiezingen plaats. Vanaf dat moment verlaten veel vertrouwde gezichten onze Tweede Kamerfractie. Sommigen omdat ze zelf kiezen voor een andere weg, anderen omdat hun termijn van 8 jaar erop zit en weer anderen omdat ze niet meer op de lijst staan. Wij hebben de afgelopen jaren op een zeer goede en constructieve wijze samengewerkt met de huidige fractieleden, daarom zullen de veranderingen door al deze mutaties voor ons als senioren zeer groot zijn, denk alleen al aan de portefeuilles waarmee wij als actieve, maar ook soms kwetsbare senioren mee te maken hebben. Dan gaat het bijvoorbeeld om de pensioenen en de AOW , WMO, WLZ, ZVW maar ook toerisme, fietsbeleid, verkeer, (leeftijds)discriminatie, ZZP, wonen enz. Wij gaan als senioren zeker Kamerleden als Klaas Dijkhoff, Roald van der Linde, Antoinette Laan-Geselschap, Albert van den Bosch, Remco Dijkstra, Tobias van Gent, Sven Koopmans, Erik Ziengs Helma Lodders, Jan Middendorp, Martin Worsdorfer en Martin Bosman node missen. Wij bedanken alle vertrekkende Kamerleden voor hun inzet ten aanzien van de voor ons zo belangrijk

In deze nieuwsflits:

- Jan Huitema over de levering van vaccins en hoe krijgen we meer de regie

- Een laatste bijdrage helaas van Roald van der Linde over ‘pensioenland’

- Een opniniestuk van Chantal Nijkerken – de Haan

- De eerste column in hopelijk een lange reeks van Helma Neppérus

- Sjoerd Kremer schrijft over voor de rubriek ‘een zinvol leven na je 65e’

- Stemmen per post

- Zelf verder lezen over levenseinde

- En voor uw agenda

- Een nieuwe ‘Kopje Koffie Met….’ staat in de steigers

- Een meeting over wonen

- George Bolmers nieuw lid bestuur

En nog veel meer mooie bijdragen.

Wederom Veel Leesplezier!