Algemene Ledenvergadering regio Oost

De najaars ALV is zaterdag 14 november. We starten om 10.30 uur en proberen rond 13.00 uur af te ronden. Inmiddels hebben de leden een nieuwsbrief ontvangen met de agenda en het programma. Vanwege de huidige situatie wordt dit een online ALV via Zoom.

© www.luktorheinkenszand.nl

Aan alle VVD leden uit de Regio Oost,

Langs deze weg nodigen wij je uit voor de digitale Algemene ledenvergadering van de VVD regio Oost. (inmiddels zit er ook in je mailbox de uitnodiging deze is verstuurd 31-10-2020)

Sinds de laatste ledenvergadering van 29 augustus die digitaal plaatsvond is er veel gebeurd in de wereld, maar Corona heeft ons nog steeds in de greep. Helaas moeten we ook deze vergadering digitaal met elkaar bijwonen. Het bestuur van Regio Oost hecht er aan om jou ook via de digitale weg de mogelijkheid te geven mee te denken over de toekomst van onze mooie provincies Gelderland en Overijssel.

Eind vorig jaar zijn we begonnen aan een grote uitdaging: het schrijven van het verkiezingsprogramma. We wilden het deze keer anders doen. Niet meer in een klein comité op een zolderkamertje ergens in Den Haag maar met alle leden. Iedereen heeft de afgelopen maanden zijn of haar steentje bij kunnen dragen en op 6 november a.s. heeft het hoofdbestuur het concept verkiezingsprogramma voor de Tweede Kamerverkiezingen van 2021 gepubliceerd.

Deze ALV zal plaatsvinden via Zoom. Voor velen al een bekend communicatiemiddel in deze tijd. Mocht je nog niet met Zoom hebben gewerkt, probeer het alvast eens uit. Als je nog geen account heeft dan is het handig om van tevoren een gratis account aan te maken zodat je straks snel toegang tot de vergadering krijgt.

Je dient je voor de digitale vergadering aan te melden via secretaris@vvd.regiooost.nl waarna je de link krijgt toegezonden en uiteraard instructies om deel te nemen aan de ZOOM vergadering

Je kunt je tot uiterlijk vrijdag 13 november  12.00  aanmelden.

Wij hopen je te mogen begroeten via de digitale weg.

Met liberale groet,