Algemene Digitale Ledenvergadering regio Oost

De voorjaars ALV is zaterdag 1 mei 2021. We starten om 10.30 uur en proberen rond 12.00 uur af te ronden. Inmiddels hebben de leden een nieuwsbrief ontvangen met de agenda en het programma. Vanwege de huidige situatie wordt dit een online ALV via Zoom.

© www.luktorheinkenszand.nl

Aan alle VVD leden uit de Regio Oost,

Langs deze weg nodigen wij je uit voor de digitale Algemene ledenvergadering van de VVD regio Oost. (inmiddels zit er ook in je mailbox de uitnodiging, deze is 2 x verstuurd in april )

De digitale voorjaars ALV is zaterdag 1 mei 2021. We starten rond 10.30 uur (inloop vanaf 10.15 uur) via de inmiddels welbekende ZOOM. Sinds de laatste vergadering van 14 november 2020 is de realiteit dat Corona ons nog steeds in de greep heeft. Weliswaar gloort er hoop aan de horizon dat er rond de zomer meer mogelijk is maar voor nu kiezen we ervoor om weer digitaal te vergaderen. Het bestuur van Regio Oost hecht eraan om jou via de digitale weg te ontmoeten en contact te houden met elkaar. Dit is weer een mogelijkheid om mee te denken over onze mooie provincies.

Deze ALV zal plaatsvinden via Zoom. Voor velen al een bekend communicatiemiddel in deze tijd. Mocht je nog niet met Zoom hebben gewerkt, probeer het alvast eens uit. Als je nog geen account hebt dan is het handig om van tevoren een gratis account aan te maken zodat je straks snel toegang tot de vergadering krijgt.

Je dient je voor de digitale vergadering aan te melden via secretaris@regiooost.vvd.nl waarna je de link krijgt toegezonden en uiteraard instructies om deel te nemen aan de ZOOM vergadering

Je kunt je tot uiterlijk vrijdag 30 april 09.00 uur aanmelden.

Wij hopen je te mogen begroeten via de digitale weg.

Met liberale groet,