Politiek café over asielbeleid en de nieuwe wet inburgering die per 1 juli 2021 van kracht wordt

VVD Nijmegen organiseert op donderdag 18 juni, 19.30-21.00 uur een digitaal politiek café over asielbeleid en de nieuwe wet inburgering die per 1 juli 2021 van kracht wordt. In de nieuwe wet wordt het de taak van gemeenten om ervoor te zorgen de nieuwkomers zo snel mogelijk de Nederlandse taal leren en aan het werk gaan. Dat vergt samenwerking en aanpassingsvermogen. Tweede Kamerlid namens de VVD Bente Becker praat ons digitaal bij over de nieuwe wet en over de uitdagingen waar we voor staan op gebied van asielbeleid.

Aanmelden voor dit digitale politieke café van donderdag 18 juni is verplicht. Je kunt je aanmelden door je naam én woonplaats door te sturen naar fractie@vvd.nijmegen.nl.
Ongeveer een uur voor aanvang van de vergadering krijg je een digitale vergaderlink toegestuurd en een paswoord om in te loggen. We vergaderen via Jitsi, een online vergadertool waarvoor je geen app hoeft te installeren en die voor iedereen toegankelijk is mits je over een goede internetverbinding beschikt.
Informatie nieuwe wet Inburgering: https://www.rijksoverheid.nl/actueel/nieuws/2020/03/23/ingangsdatum-nieuw-inburgeringsstelsel-naar-1-juli-2021
Voor verdere vragen; bel Ruud de Boer 06-43563556 of mail naar vvdrondomarnhem@gmail.com