Boksevent “The battle”, nieuwe datum volgt

Inputtafel Regio Oost & VVD Apeldoorn: veiligheid Regio Oost organiseert samen met VVD Apeldoorn een inputbijeenkomst over Veiligheid. Als we aan olympische kampioenen denken, dan denken we aan Papendal. Maar wist je dat bondscoach Hennie van Bemmel in deze boksschool maar liefst 3 topsporters voorbereidt op de Olympische Spelen! Binnenkort gaat de boksschool verhuizen. Wij hebben de eer dat we de koelkast en koffievoorraad mogen op maken.

ABCC

© ABCC

Nieuwe Datum en tijd: nog niet bekend

Locatie: Boksschool ABCC, Paul Krugerstraat 7 Apeldoorn.

Voor deze bijeenkomst worden actief ondernemers van binnensteden in de regio, mensen werkzaam op gebied van veiligheid en leden van VVD en JOVD uitgenodigd. Heb jij ideeën over wat er moet gebeuren op het gebied van bijvoorbeeld zware criminaliteit, strafmaat, veilig uitgaan, horeca tijden, preventie en jeugdcriminaliteit. Dan moet je hier bij zijn.

We gaan eerst aan de slag aan thema tafels en daarna met de fanatiekelingen van de tafels in debat in de boksring.

Kom ook en neem iemand mee!

Meer weten? Neem dan contact op met Liesbeth Rooijmans: campagne@regiooost.vvd.nl

Bij evenementen houden wij de RIVM richtlijnen rondom het corona virus aan. Via deze site vindt u altijd de laatste stand van zaken.