Nieuwjaarsreceptie Regio Oost

Begin het nieuwe jaar goed. Met twee inhoudelijke themabijeenkomsten. Daarna gaan we borrelen en toasten op het nieuwe jaar! Kom je ook?

nieuwjaarsreceptie

14.00 -16.00 uur Themabijeenkomsten (2x)
16.00 - 18.30 uur Nieuwjaarsreceptie

Themabijeenkomst: Energiestrategie en duurzaamheid, een uitdaging!

We hebben een panel uitgenodigd om ons uit te dagen op het vlak van de energiestrategie en duurzaamheid. Gemeenten zijn druk met de regionale energie strategie. Hoe kunnen onze lokale afdelingen dat onderwerp naar zich toe trekken? Wat zijn eventuele kansen en valkuilen? Wat is de actualiteit van de dag?

Tweede Kamerlid Mark Harbers en Plv.Voorzitter van liberaal groen Margreet van Gastel zijn onze panelleden. Wethouder Sander Bos begeleidt de bijeenkomst. Duurzaamheid? Stikstof? PFAS? Energietransitie?
Kom om 14.00 uur naar deze themabijeenkomst.

Themabijeenkomst: Decentraal uitvoeren? Dan meer ruimte voor lokale  belastingen!
Is het tijd voor een ander belastingstelstel? Een lokaal belastingstelsel? Gemeenten krijgen door de decentralisaties steeds meer taken. Maar zonder dater aan de financiële knoppen gedraaid kan worden.

Tweede Kamerlid Albert van den Bosch wil na een kort intro graag hierover in gesprek. Kom maar op met de input! Kom om 14.00 uur naar deze themabijeenkomst.

Proost!
Om 16.00 uur start de nieuwjaarsreceptie en toasten we op het nieuwe jaar! Komt je ook naar het mooie Zutphen?

Er is voldoende parkeergelegenheid in de omgeving. Ben je goed ter been? Parkeer dan wat verder weg.