Jaarcongres Thematisch Netwerk Senioren - 13 september - Provinciehuis Lelystad

Een actueel, inspirerend en uitdagend programma over pensioenen, veiligheidsrisico’s, 75 jaar vrijheid, zorg, wonen en welzijn en de VVD en belangen van senioren Meld je aan via mijnvvd. Introducées zijn welkom.

75 jaar vrijheid
Na de opening door wethouder Lelystad Janneke Sparreboom gaat Han ten Broeke in op Brandhaarden en  veiligheidsrisico’s. Zeer actueel nu het lijkt of de spanningen tussen landen aan het toenemen is. Nooit meer oorlog dacht men aan het einde van de Tweede Wereldoorlog. Wat betekent die 75 jaar vrijheid? Tobias van Gent geeft vanuit historisch perspectief een kijk op 75 jaar vrijheid en hoe houden we her- en gedenken actueel? Beide sprekers gaan met u in gesprek.

De VVD en belangen van senioren
Klaas Dijkhoff heeft een discussiestuk geschreven dit jaar. Heeft hij in zijn stuk ‘Liberalisme dat werkt voor mensen” voldoende aandacht voor het belang van senioren in de samenleving? Denk met ons mee waar de VVD voor staat als het gaat om belangen van senioren en wat beter kan.

Zorg, wonen en welzijn
De notitie ‘Welzijn, Zorg, Wonen en Mobiliteit’ komt in alle vier de lunch-workshops aan de orde. De workshops zijn met medewerking van Tweede Kamerleden Sophie Hermans, Daniël Koerhuis, Dilan Yesligöz en Roald van der Linde.

Een actueel, inspirerend en uitdagend programma, kom ook!
Het jaarcongres is toegankelijk voor leden van het Thematisch Netwerk Senioren en hun introducées. Aanmelden kan via mijnvvd.

Nog geen lid maar wel belangstelling?
Kom dan ook! Het is een goede manier om kennis te maken met ons netwerk. Problemen met aanmelden? Mail dan met secretaris@seniorennetwerk.vvd.nl of fdmkerstens@gmail.com.

Duur: 9.30 - circa 15 uur
Locatie: Provinciehuis van Flevoland, Visarenddreef 1, 8932PH Lelystad
Kosten : 20 euro Introducés kunnen ook bij aankomst betalen.