Trainingen en Opleidingen

De VVD Regio Oost nodigt je van harte uit om deel te nemen aan de opleidingen die worden aangeboden door de lokale netwerken in samenwerking met het opleidingsinstituut van de VVD, de Haya van Somerenstichting. Ontwikkel jezelf!

OPLEIDINGEN

Leden kunnen met de trainingen hun inhoudelijke kennis en praktische vaardigheden verder ontwikkelen.
Er zijn verschillende modules waarbij naast de inhoud ook aandacht is voor gezelligheid en informeel netwerken. Een prettige manier om de liberale basis te verstevigen en andere VVD’ers te ontmoeten. Aanmelden kan via het opleidingenportaal op “mijn VVD”.

MASTERCLASS
Wil je je verder ontwikkelen als lid van de VVD? Het is mogelijk om je aan te melden voor de Masterclass Regio Oost. Leden dienen hiertoe tenminste drie basistrainingen te hebben gevolgd waaronder in elk geval een module Liberalisme. Voor Masterclass 2020 zijn de inschrijvingen per 15 juli 2019 geopend en vindt er een selectieprocedure plaats. Hier staat de informatie over de Masterclass en het aanmelden.

KADERTRAINING

Wanneer je de Masterclass hebt volbracht bestaat de mogelijkheid om je aan te melden voor de landelijke Kadertraining. Ook hierbij is sprake van een selectieprocedure en een met succes voltooide Masterclass is hiervoor een voorwaarde. Meer informatie hierover vind je op “mijn VVD”.

MAATWERK TRAININGEN
De Haya van Somerenstichting biedt volop gelegenheid tot het samenstellen van maatwerktrainingen. Met een bestand van 70 ervaren trainers is er voor elke vraag wel een goed programma samen te stellen. Voor meer informatie kun je contact opnemen met Nick Derks via talentenopleiding@regiooost.vvd.nl.