Lokale netwerken

De VVD Regio Oost kent momenteel 23 lokale netwerken met tenminste 120 leden. De gebiedsgrens valt samen met de provinciale grenzen van Overijssel en Gelderland.

Lokale Netwerken

Om een open en toegankelijke partij te worden met een krachtige en slagvaardige organisatie, worden de (gemeentelijke) afdelingen getransformeerd tot lokale netwerken. Deze netwerken moeten uitnodigend en laagdrempelig zijn en geven daarmee een impuls tot samenwerking tussen de bestaande afdelingen, waarbij ieder lid en ieder liberaaldenkende en -voelende in Nederland toegang gaat krijgen, fysiek en digitaal, tot activiteiten van de VVD. Een lokaal netwerk omvat verschillende (buur) gemeentes binnen de regio, waardoor een netwerk ontstaat van minimaal 120 VVD leden.

De lokale netwerken in de Regio Oost

Hieronder vindt u een overzicht van de lokale netwerken. Daaronder staan de afdelingen welke nog getransformeerd worden naar een lokaal netwerk. Indien u op één hiervan klikt,  wordt u doorgeleid naar de website van het lokale netwerk of afdeling.

Filmpje: VVD verandert naar een netwerkpartij dichtbij mensen

Lokale netwerken:

Netwerk Vechtdal

Netwerk West Twente

Netwerk Twente Centraal

Netwerk Vallei en Veluwe

Netwerk Noord Oost Twente:

Netwerk IJsselvallei:

Netwerk Salland:

Netwerk GNL:

Netwerk Eemland

Netwerk Achterhoek: